Dátujte s paušálom bez obáv s novou ponukou mimo EU+

hero section

Online zľavy na zariadenie

Pri nákupe cez e-shop máte zľavu 10 € a pri predĺžení viazanosti paušálu aj vernostnú zľavu do 30 €.

Až do 3 GB navyše cez e-shop

Každý mesiac vám pridáme 1 GB za nákup online a do 2 GB za viazanosť na 24 mesiacov.

5G sieť novej generácie

Telekom Biznis paušály využívajú aj vysokokvalitnú 5G sieť s vysokou rýchlosťou prenosu dát.

Zistite, či máte nárok na Magenta 1 zľavu 10%
Ak máte od Telekomu viac služieb, môžete získať výhody Magenta 1

Vyberte si z našich nových paušálov

Ceny s DPH
Trvanie zmluvy
24 mesačná viazanosť

Vezmite si obľúbený šport so sebou vďaka Magio TV Štart v mobile

Magio TV Štart je internetová televízia do mobilu alebo tabletu. Podľa vami zvoleného paušálu získate Magio TV Štart, Magio TV Štart Plus alebo Magio TV Štart Extra až do 50+ staníc, ktoré môžete sledovať naživo alebo spätne v 7-dňovom archíve. Vybrané TV stanice a ďalší pútavý obsah máte k dispozícii v celej EÚ.

Vždy online aj po minutí dát z paušálu

Vždy online je bezplatný balík určený pre paušály Biznis XS a Biznis S, vďaka ktorému ostanete vždy online aj po minutí dát z paušálu. Po jeho aktivovaní v Telekom appke dátujete naďalej donekonečna rýchlosťou až do 512 kb/s, čo postačuje na četovanie, prezeranie sociálnych sietí či používanie navigácie. Balík si môžete aktivovať každý mesiac.

500 MB do sveta ako súčasť Telekom Biznis paušálov

Dátujte bez obáv prvých 24 hodín vďaka 500 MB do sveta v krajinách skupiny Svet. Balík je aktivovaný automaticky od pripojenia do mobilnej siete v príslušnej krajine a je možné ho využiť raz za zúčtovacie obdobie. Po minutí voľného objemu dát v krajinách skupiny Svet využite nové roamingové dátové balíčky: 1GB do sveta, 3 GB do sveta a 5 GB do sveta.

Často kladené otázky

Telekom Biznis paušály

Aké výhody získam nákupom v e-shope?

V e-shope alebo v Telekom appke môžete nakupovať či meniť svoje služby od Telekomu z pohodlia domova a bez rizika, pretože máte právo do 14 dní odstúpiť od zmluvy.

Nový mobil vám doručíme zadarmo a navyše k vašej objednávke získate online výhody:

  • Online zľavy pri kúpe paušálu so zariadením
    • ak si k paušálu vezmete aj nový mobil či iné zariadenie, získate jednorazovú zľavu 10 € z ceny zariadenia. Táto extra zľava sa kombinuje s ďalšími zľavami na zariadenia, ako je napríklad vernostná zľava až do 30€.
 
  • Online bonus 1 GB mesačne navyše k paušálu
    • ak si kupujete paušál so zariadením alebo iba samotný paušál, pridáme vám na celú dobu viazanosti Online bonus 1 GB mesačne navyše.

 

Predplatenka ako darček
K objednávke vám darujeme dobíjaciu kartu Predplatenka s bonusovým kreditom 5 €. S Predplatenkou môžete volať, dátovať a smskovať bez viazanosti. Z kreditu platíte len za to, čo spotrebujete.

Získam niečo navyše ak som vašim verným zákazníkom?

Pre našich verných existujúcich zákazníkov, ktorí sa rozhodnú predĺžiť si online na webe paušál na ďalších 24 mesiacov spolu s kúpou nového zariadenia, máme pripravenú online vernostnú zľavu na zariadenie.
Jedná sa o jednorazovú zľavu a jej výška závisí od typu paušálu:

  • online vernostná zľava 10 € - pre paušály Biznis XS, Biznis S a Biznis M 
  • online vernostná zľava 30 € - pre paušály Biznis L, Biznis XL a Biznis 

Aké benefity prinášajú nové Telekom Biznis paušály?

Hlavným princípom nových paušálov je neustála konektivita pre zákazníkov, nakoľko všetky naše paušály obsahujú neobmedzené pripojenie a líšia sa len rýchlosťou, s ktorou možno využívať dáta do konca mesiaca.
  • Naše najvyššie paušály obsahujú nekonečné dáta s plnou rýchlosťou bez limitov.
  • Dva stredné paušály majú nekonečné dáta, pri ktorých po dosiahnutí 16 resp. 32 GB sa rýchlosť spomalí na 3 či 10 Mbps.
  • Dva nižšie paušály obsahujú stanovený objem dát, no zákazník si môže každý mesiac aktivovať v Telekom appke bezplatný balík Vždy online s rýchlosťou 512 kb/s (vhodný pre používanie sociálnych sietí či posielanie správ). 
 
Vďaka zvýšenému objemu dát v Telekom Biznis paušáloch získate viac dát na darovanie blízkym v skupine Magenta 1 Biznis.
Telekom Biznis paušály využívajú aj vysokokvalitnú 5G sieť s vysokou rýchlosťou prenosu dát.

Čo sa stane, ak prečerpám dáta z môjho paušálu?

Po prečerpaní dát v danom paušále surfujete aj naďalej, ale so zníženou rýchlosťou.

  • Pri paušáloch Biznis XS a Biznis S je však potrebné aktivovať si bezplatný balík „Vždy online“ v Telekom appke. S novými paušálmi sme navýšili rýchlosť  balíka Vždy online a pominutí dát z paušálu môžete surfovať až do 512 kb/s .Táto rýchlosť vám postačuje napríklad na četovanie, prezeranie sociálnych sietí, používaní navigácie či počúvanie hudby alebo podcastov.Viac o balíku Vždy online.

Čo pre mňa znamená rýchlosť pripojenia pri nekonečných paušáloch?

Po dosiahnutí objemu dát plnou rýchlosťou môžete s paušálmi  Biznis M alebo Biznis L dátovať donekonečna presne podľa svojej potreby tak, aby ste s nekonečným paušálom mali pocit nekonečna aj keď svoje dáta vyčerpáte.
  • Paušál Biznis M – rýchlosť pripojenia 3Mb/s
    Po dosiahnutí objemu dát plnou rýchlosťou dátujete donekonečna s maximálnou rýchlosťou 3 Mb/s, s ktorou môžete napríklad sledovať videá v SD kvalite, volať cez videohovor alebo pracovať na cestách.
  • Paušál Biznis L - rýchlosť pripojenia 10 Mb/s
    Po dosiahnutí objemu dát plnou rýchlosťou dátujete donekonečna s maximálnou rýchlosťou 10 Mb/s, ktorá vás neobmedzí ani pri náročnejšom využívaní mobilného internetu ako sledovanie videí a TV v HD kvalite, sťahovanie väčších súborov alebo pri viacerých súbežných aktivitách.
 
S paušálmi Biznis XL a Biznis XXL surfujte neobmedzene plnou rýchlosťou v 4G/5G sieti.
Neobmedzená rýchlosť v 5G sieti umožňuje plynulo prehrávať videá v kvalite 4K. 100 MB dát stiahne približne za 40 sekúnd.

Ako zdieľať dáta zo svojho paušálu na ďalšom zariadení?

So službou Zdieľanie dát môžete objem mobilných dát, ktoré sú súčasťou vášho paušálu, zdieľať na inom zariadení. Napríklad na ďalšom mobile, tablete či notebooku. K službe potrebujete doplnkovú dátovú SIM kartu, o ktorú môžete požiadať tu.
 
 

Ako prebieha doručenie objednávky z e-shopu kuriérom?

Zásielka je kupujúcemu odovzdaná výhradne do vlastných rúk po preukázaní svojej totožnosti kuriérovi platným občianskym preukazom. Súčasťou zásielky je zmluva, tlačivo na identifikáciu zákazníka, a ostatné sprievodné tlačivá (príjmový doklad, dodací list a podobne). Pri doručovaní kuriér od zákazníka požaduje:

  • ID doklad - občiansky preukaz
  • Výpis z obchodného registra alebo Osvedčenie o registrácii vydané príslušným orgánom štátnej správy alebo orgánom miestnej štátnej správy alebo iný príslušný doklad preukazujúci právnu subjektivitu a uvádzajúci štatutárny orgán danej právnickej osoby. Kuriérovi ponechávate buď originálny dokument, avšak postačuje aj neoverená kópia
  • Splnomocnenie (ak nekoná účastník/poistník osobne) - kuriérovi ponechávate buď originálny dokument, avšak postačuje aj neoverená kópia
  • podpísanie dokumentov podmieňujúcich odovzdanie zásielky (Zmluvu, Identifikačné tlačivo)

Ako prebieha doručenie objednávky z e-shopu cez Packetu?

V prípade, že ste našim zákazníkom a rozhodnete sa predĺžiť si svoj mobilný puašál spolu aj s kúpou zariadenia, môžete si ako formu dopravy zvoliť Packetu a zásielku si vyzdvihnúť na vybranom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe.
Podmienkou pre využitie Packety ako formy doručenia, je elektronické podpísanie zmluvnej dokumentácie cez váš email a platba kartou v našom e-shope.
Ako to funguje?
Akonáhle príjme Packeta tovar od nás do prepravy, pošle vám e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online alebo v mobilnej aplikácii Packeta. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto, obdržíte SMS a e-mail s heslom, potrebným na prevzatie zásielky.

Mám možnosť pri kúpe Telekom Biznis paušálu odstúpiť od zmluvy?

Áno, pri kúpe Telekom Biznis paušálu máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od zakúpenia služby cez akýkoľvek predajný Telekom kanál (e-shop, Telekom appka, predajňa, zákaznícka linka, Telekom predajca), a to aj bez uvedenia dôvodu a bez sankcií.

Ako funguje prenos čísla od iného operátora?

Vďaka prenosu čísla nemusíte svoje pôvodné číslo pri prechode k inému operátorovi meniť, ako tomu bolo v minulosti. Prenos čísla tak výrazne zjednodušuje zákazníkom život. Zákazník si o prenos čísla môže požiadať v Telekom centre, na webe, cez svojho predajcu ako aj telefonicky na Kontaktnom centre. Na webe sa zákazník dostane k možnosti prenosu čísla tak, že si vyberie paušál, o ktorý má záujem a automaticky mu vyskočí ponuka s výberom nákupu nového paušálu s novým číslom, alebo prenosu čísla od iného operátora.
 

Je možné zaradiť si Telekom Biznis paušály do Magenta 1 Biznis skupiny?

Áno. A pri zaradení do Magenta 1 Biznis skupiny získate dáta navyše, ktoré môžete darovať v rámci svojej skupiny ďalším členom. Viac o skupine Magenta 1 Biznis nájdete tu.

Ak mám paušál na rodné číslo, môžem si aktivovať Telekom Biznis paušál?

Nie, Telekom Biznis paušály sú dostupné len na IČO. V prípade, že máte niektorý z paušálov aktivovaný na rodné číslo, je potrebné urobiť najprv prepis z rodného čísla na IČO a až potom si môžete Telekom Biznis paušály aktivovať.

Ak mám Easy kartu, Predplatenku alebo program Bez záväzkov, môžem prejsť na nový Telekom Biznis paušál?

Áno, ale len ak máte tieto programy napísané na IČO. Ak nie, najprv musíte urobiť prepis z rodného čísla na IČO.

Zostane zasielanie faktúr po prechode na Telekom Biznis paušál rovnaké?

Odteraz budete mat faktúru dostupnú v Telekom aplikácii, na portáli moja-firma a na portáli mojtelekom.sk. Naším cieľom je nasledovať svetové ekologické trendy a trvalo prispievať k ochrane životného prostredia. Okrem prírody tak šetríme aj náklady na tlač obrovského množstva faktúr.

Benefity k paušálom

Kedy získam online zľavu 10 € a Online bonus 1 GB mesačne?

Pri nákupe nového paušálu, predĺžení existujúceho, prechode z dobíjacej karty EASY a Predplatenka alebo prenose čísla od iného operátora cez e-shop získate online výhody:

  • Ak si k paušálu beriete aj nový mobil či iné zariadenie, získate jednorazovú online zľavu 10 € na toto zariadenie.
  • Každý zákazník, ktorý si kúpi paušál online, či už s mobilom alebo len samotný paušál, získava Online bonus 1 GB dát mesačne navyše.

Čo je Bonus za viazanosť a kedy mám naň nárok?

Pri kúpe alebo predĺžení paušálu s viazanosťou na 24 mesiacov vás odmeníme dátami navyše každý mesiac alebo kupónom na príslušenstvo.
Bonus za viazanosť môžete mať v závislosti od vybraného Telekom Biznis paušálu v podobe mesačného dátového balíka:

  • s objemom 1 GB (pre paušál Biznis XS)
  • s objemom 2 GB (pre paušál Biznis S)
 

alebo kupónu na príslušenstvo v hodnote 30 € (pre paušály Biznis M Biznis L, Biznis XL a Biznis XXL)

 

Dátový balík Bonus za viazanosť nie je možné využívať počas prerušenia plynutia viazanosti. Skončením viazanosti sa skončí možnosť jeho využívania.

Idem do krajiny mimo EÚ. Čo je roamingový balík 500 MB do sveta?

Súčasťou Telekom Biznis paušálov je aj bezplatný roamingový balíček 500 MB do sveta, platný na prvých 24 hodín v roamingu. Balíček sa začne automaticky čerpať po prihlásení v roamingovej sieti v krajinách skupiny Svet a zapnutí dátového prenosu. Balíček je možné využiť raz za zúčtovacie obdobie. Po spotrebovaní dát z balíka 500 MB do sveta alebo po uplynutí jeho platnosti je spotreba dát v roamingu automaticky zablokovaná.

 

Súčasťou paušálu Biznis XXL je aj ďalší bezplatný roamingový balíček 500 MB, platný počas celého mesiaca v krajinách skupiny Svet.

 

Po minutí voľného objemu dát v krajinách skupiny Svet využite nové roamingové dátové balíčky: 1GB do sveta, 3 GB do sveta a 5 GB do sveta.

 

Viac informácii o roamingových balíčkoch

Ako môžem využiť kupón na príslušenstvo?

Bonus za viazanosť vo forme kupónu na príslušenstvo môžete využiť kedykoľvek počas 24 mesačnej viazanosti v predajni alebo na stránke eshop.fixdistribution.sk. Kupón získate formou SMS alebo ho nájdete vo svojej Telekom appke. 

Čo znamená balík Vždy online?

Vždy online je bezplatný balík určený pre najnižšie paušály Biznis XSBiznis S, vďaka ktorému ostanete vždy online aj po minutí dát z paušálu. Po jeho aktivovaní v Telekom appke dátujete naďalej donekonečna rýchlosťou až do 512 kb/s, čo postačuje napr. na četovanie, prezeranie sociálnych sietí či používanie navigácie. 

Balík si môžete aktivovať každý mesiac. Viac informácií o balíku Vždy online.

Čo obsahuje Magio TV Štart a ako sa aktivuje?

Magio TV Štart je internetová televízia do mobilu alebo tabletu. Podľa vami zvoleného paušálu získate bezplatne Magio TV Štart,  Magio TV Štart Plus alebo Magio TV Štart Extra s viac ako 50 TV stanicami naživo alebo v 7-dňovom archíve. Vybrané TV stanice a ďalší pútavý obsah môžete sledovať kdekoľvek v celej EÚ, kde máte internetové pripojenie. Služba Magio TV Štart je odstupňovaná  podľa paušálov nasledovne:

  • Paušál Biznis XS – Magio TV Štart s 10+ TV stanicami
  • Paušály Biznis S, Biznis M a Biznis L – Magio TV Štart Plus s 35+ TV stanicami
  • Paušály Biznis XL a Biznis XXL – Magio TV Štart Extra s 50+ TV stanicami

Magio TV Štart je bezplatnou súčasťou všetkých paušálov a je prístupná počas celej doby trvania paušálu. Služba je dostupná automaticky. Po aktivácii paušálu vám príde SMS a e-mail s prístupovými údajmi, s ktorými sa prihlásite do Magio TV  aplikácie, ktorú si predtým musíte stiahnuť do svojho zariadenia. Svoje používateľské meno (login) taktiež nájdete uvedené aj vo svojej faktúre. S Magio TV Štart môžete obsah sledovať iba na jednom zariadení. Viac informácií o Magio TV Štart.

Čo je Magenta 1 Biznis a aké výhody v nej môžem získať?

Magenta 1 Biznis odmeňuje našich zákazníkov, ktorí od nás majú mobilné a pevné služby (TV, internet, pevná linka) v jednom balíku. Môžete si vybrať zľavu 10% na vybrané služby alebo získať Magenta 1 kredit vo výške 2-násobku zľavy. Kredit si viete vymeniť za rôzne benefity podľa svojich preferencií. Viac informácii o Magenta 1 Biznis.

Kedy mám nárok na Voyo štart ku kúpe paušálu?

Ak ešte nemáte VOYO štart k inej Telekom službe, môžete si ho aktivovať k svojmu paušálu. Prvých 14 dní môžete bezplatne sledovať neobmedzený počet videí (filmov, seriálov, rozprávok a obľúbených programov). Potom môžete s Voyo štart bezplatne sledovať 5 videí z vybraného obsahu knižnice Voyo každých 30 dní. Viac informácií o Voyo štart.

Čo predstavuje prémiová starostlivosť?

Vieme, že podnikanie si vyžaduje čas a energiu. Aby ste sa ako živnostník či malá firma mohli naplno venovať svojmu biznisu, nechajte starostlivosť o telekomunikačné služby na nás. Aj k novým Telekom Biznis paušálom získate osobného agenta T-Mastra na bezplatnej linke 0800 123 500 alebo Biznis špecialistu v predajni, ktorí šetria váš čas, aby ste sa vy mohli zamerať na svoj biznis.

Kto je T-Master?

T- Master je osobný agent na linke zákazníckej podpory, ktorého získava každý biznis zákazník automaticky prechodom alebo aktiváciou nového Telekom Biznis paušálu. T-Master poskytuje prémiovú starostlivosť biznis zákazníkom v podobe poradenstva, konzultácie a riešenia jeho potrieb.

Čo predstavuje služba OnNet Security a prečo je pre mňa výhodná?

OnNet Security je cloudová bezpečnostná služba, ktorá chráni váš prístup na internet a vaše citlivé dáta pred únikom  a umožní vám  bezpečné prehliadanie webových stránok.  Pri kúpe nových paušálov Biznis L, Biznis XL a Biznis XXL ju získate ako bonus úplne zadarmo. Viac o službe OnNet Security.

Čo je Magenta Moments a kto tento program môže využiť?

Magenta Moments je náš zákaznícky program plný výhod, zážitkov a hier, ktoré nájdete priamo v aplikácii Telekom. Program prináša výhody nielen z našej ponuky, ale aj z ponuky partnerov v kategóriách ako jedlo, cestovanie, zábava a nakupovanie. Magenta Moments môžu využívať zákazníci s akýmkoľvek paušálom, biznis paušálom, predplatenou službou, TV službou a internetovou službou. Viac informácii nájdete na https://www.telekom.sk/magenta-moments

Telefóny a zariadenia

Na aké zľavy mám nárok pri nákupe zariadenia cez e-shop?

Pri nákupe cez e-shop na webe alebo v appke automaticky získavate jednorázovú online zľavu 10 € na nové zariadenie k paušálu. Navyše, pri predĺžení viazanosti, získate ďalšiu online vernostnú zľavu až do 30 € na nové zariadenie podľa úrovne vybratého paušálu. Spolu tak môžete nákupom v e-shope získať zľavy na nový mobil až do 40 €. Tieto zľavy sú kombinovateľné s ďalšími sezónnymi zľavami na zariadenia.
 

Ako postupovať v prípade nefunkčnosti koncového zariadenia počas záručnej doby a následnej reklamácie?

V prípade technických problémov koncového zariadenia (mobilného telefónu) by mal zákazník navštíviť autorizované servisné stredisko, v ktorom poskytujeme záručné aj nezáručné opravy týchto zariadení. Dôležité informácie pre prípad reklamácie nájdete tu.

Na čo si dávať pozor pri kúpe nového telefónu?

Pri kúpe nového smartfónu je zopár bodov, ktoré odporúčame pre bezpečné narábanie. Smartfón je malý počítač, na ktorý taktiež číhajú podobné nástrahy (vírusy, falošné výzvy, reklama), ako na klasické počítače. Zoznam našich odporúčaní nájdete na našej Telekom stránke tu.

Je možné si poistiť zakúpené zariadenie priamo pri jeho kúpe?

Poistiť si môžete nový mobil alebo iné zariadenie zakúpené k paušálu od Telekomu odteraz už aj pohodlne online, priamo pri kúpe zariadenia. Pokrýva širokú škálu rizík - od poškodenia, zničenia či krádeže zariadenia až po zneužitie SIM karty. Platí na celom svete, pre súkromné aj firemné účely. Viac o poistení nového zariadenia.

Čo znamená zvýhodnená cena poistenia k paušálom?

Zariadenie si viete poistiť pri kúpe s akýmkoľvek paušálom. Benefitom nášho najvyššieho paušálu Biznis XXL je poistenie zariadenia úplne zadarmo. Pri paušále Biznis XL máte nárok na zvýhodnenú cenu poistenia 6 € mesačne pri zariadeniach v hodnote od 400 € a pri paušáloch Biznis L Biznis M je zvýhodnená cena 7 € mesačne pri zariadeniach v hodnote od 600 €. Bližšie informácie o cenách a podmienkach poistenia nájdete tu

Poskytuje Telekom eSIM podporu pre smart hodinky?

Áno, máme pre našich zákazníkov k dispozícii službu Connect my watch, ktorá umožňuje používať jedno telefónne číslo v hodinkách aj v telefóne. V praxi to znamená, že môžete zdieľať paušál s hodinkami a využívať jeho objem dát, minút a SMS. Zároveň môžete byť dostupný na svojom telefónnom čísle, aj keď máte smartfón doma či na inom mieste. Táto služba je však aktuálne dostupná iba pre vybrané Samsung Galaxy smart hodinky s eSIM. Viac informácii o službe Connect my watch.

Cena
Mesačne
41,00 €
1
Výber paušálu
Pri voľbe vyššieho paušálu ušetríte väčšiu sumu za telefón
Cena
Mesačne
41,00 €
Vaše zľavy
Ste firemným zákazníkom Telekomu?
Prihláste sa, spoznajte výšku svojich zliav a ponuku na mieru.
Prihlásiť sa